Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΑΛΛΟΘΙ ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΑΛΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Ένα έγκλημα στην Αθήνα, στην οδό Περικλέους, συγκλονίζει την κοινή γνώμη!
Κατηγορούμενη είναι η Όλγα Μιλιόσοβα, για πολλούς η "ξένη".
Ετυμηγορία :Τρις εις θάνατον!

Τα τρία αδέλφια Ρώμα, ο Ιάσονας, ο Πιέρος και η Καλλιρρόη, οι πρωταγωνιστές αυτού του βιβλίου, μας αφηγούνται με έξοχες παραστατικές εικόνες το έγκλημα και ό,τι περιτριγυρίζεται γύρω από αυτό.
Πριν πω οτιδήποτε, θέλω να αναφερθώ στο λεξιλόγιο της συγγραφέως και στην σωστότατη χρήση της ελληνικής γλώσσας. Είναι αμέτρητος ο θαυμασμός μου και θεωρώ ότι τα συγχαρητήριά μου δεν είναι τίποτα μπροστά στο μέγεθος της. Πόσες λέξεις, υπέροχη συντακτική διατύπωση, τι παρομοιώσεις και καλολογικά στοιχεία. Τι να πρωτοαναφέρω;
Αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι μεταδίδει τη γλώσσα μας όπως τής πρέπει και τής αξίζει!
Πρόκειται για ένα αστυνομικό βιβλίο με κοινωνικές και, μπορώ να πω, φιλοσοφικές προεκτάσεις. Τα γεγονότα συνεχή, κάποιες φορές και ειδικά στην αρχή, πισωγύρισα τις σελίδες ώστε να μπω στο πνεύμα του ομιλούντος νιώθωντας ότι κάτι μου ξέφευγε.
Μεταφέρθηκα σε εκείνη την Αθήνα, με τα κομψά φορέματα, τα ανδρικά κοστούμια με τα γιλέκα και τα ρολογάκια στην τσέπη.
Όλοι οι ήρωες, ανεξαιρέτως, παρουσιάστηκαν μπροστά μου και με κρυφό τρόπο και χαμηλή φωνή, μου εξομολογήθηκαν τα πάντα! Ο καθένας έβγαλε τον σκελετό που είχε κρυμμένο και με τον δικό του τρόπο, μου άνοιξε την καρδιά του.
Κανένας τους, όμως ,δεν μου ομολόγησε αν η "ξένη" ήταν η δολοφόνος των γειτόνων τους. Απήλαυσα κάθε σελίδα ρουφώντας τις λέξεις, τις εικόνες, την ιστορία όλη.
Γέμισα ολόκληρη ελπίδα για το ότι η υπέροχη γλώσσα μας δεν έχει πεθάνει. Κι αυτό, γιατί φροντίζουν κάποιοι συγγραφείς, όπως η Μαίρη Βασάλου, να την μεταλαμπαδεύουν με τη γραφή τους!
Πραγματικά, είναι δύσκολο κι επικίνδυνο να μιλήσω για αυτό το βιβλίο. Αισθάνομαι πολύ "φτωχή" μπροστά του!
Ένα υπέροχο ανάγνωσμα που σπάνια συναντάμε στην αναγνωστική μας πορεία. Για τον λόγο αυτό επιδιώξτε να βρεθεί στο δρόμο σας!
Είναι ένα βιβλίο - διαμάντι και αισθάνομαι ευγνώμων που βρέθηκε στα χέρια μου.
Συγχαρητήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου