Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Π. ΚΟΦΙΝΑ ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

 Πολλές φορές η ζωή παρεμβαίνει και, μάλιστα, όχι με το πιο όμορφο πρόσωπό της!

Έλσα Αλεξίου!
Ένα όνομα, με μια ιστορία σαν παραμύθι. Σαν από εκείνους τους θρύλους που λέει η γιαγιά στα εγγόνια της, και δεν μπορείς να καταλάβεις πού υπάρχει αλήθεια και πού όχι.
Η Έλσα, ένα όμορφο και γοητευτικό πλάσμα, παντρεύεται τον Άγγελο Αλεξίου. Μετακομίζουν στο ανακαινισμένο, πλέον, αρχοντικό της οικογένειας για να ζήσουν την όμορφη, καθ'όλα, ζωή τους.
Πλάι τους, πάντα, η φίλη της καρδιάς της, Αριάδνη. Η φιλία τους είναι ισχυρή και, φυσικά, αμφίδρομη. Αγαπάει η μία την άλλη, αν και εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, όπως ακριβώς είναι. Βιώνουν τις χαρές και τις δυσκολίες της ζωής, κρατώντας πάντα τα χέρια τους ενωμένα.
Όμως, όπως ξέρουμε όλοι, η ζωή κρύβει εκπλήξεις. Η Έλσα εξαφανίζεται, ο σύζυγός της αυτοκτονεί και η Αριάδνη, καταρρακωμένη, φεύγει στο εξωτερικό.
Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα εν έτη 1934.

Εβδομήντα χρόνια μετά, δύο γυναίκες που συνδέονται με το αρχοντικό, εξερευνούν την ιστορία του και, όπως είναι φυσικό, καταλήγουν στην αλήθεια.
Όλη αυτή, λοιπόν, τη μυθιστορία, η Κατερίνα Κοφινά, μας τη διηγείται παίζοντας με το μυαλό μας και τα νεύρα μας! Υπήρξαν στιγμές που, διαβάζοντας το βιβλίο της, άκουσα θορύβους και γύρισα πίσω μου να δω τι ήταν αυτό που με τρόμαξε. Με έβαλε μέσα στο αρχοντικό και προσπάθησα κι εγώ να βρω την αλήθεια. Να βρω την Έλσα!
Αναρωτήθηκα, εύλογα, αν ήταν κατάρα.
Οι απαντήσεις, βέβαια, ήρθαν στις τελευταίες σελίδες, με συνέπεια οι εικόνες που μου δημιούργησε να τρέχουν μπρος στα μάτια μου με απίστευτη ταχύτητα και χρωματισμό.
Έντονη δράση, κραυγές απόγνωσης και φόβου στοίχειωσαν τα βράδια μου!
Εξαιρετικές περιγραφές του Αρχοντικού και του περιβάλλοντός του. Χτισμένο στους πρόποδες ενός βουνού, στέκεται ολόρθο, αγνατεύοντας τη θάλασσα.
Μου γεννήθηκαν πολλά και διαφορετικά συναισθήματα όπως έρωτας και αγάπη αλλά και φόβος για το άγνωστο, άλυτο μυστήριο. Μου ψιθύρισε την αλήθεια όταν πια η αγωνία μου κορυφώθηκε.
Πλούσιο σε εικόνες, αγωνία και ένταση. Μέσα από αυτές είδα την Έλσα και την καλοσύνη της, τη φιλανθρωπία της και την ομορφιά της.

Πρόκειται για ένα βιβλίο που καταφέρνει να σε τρομάξει αλλά και να απαλύνει στη συνέχεια, με τον δικό του τρόπο, τον εσωτερικό σου κόσμο, την ηρεμία σου.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μπράβο!
Υ. Γ. Παραβλέψτε την επιμέλεια και σταθείτε στην ουσία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου