Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΑΡΩΜΑ ΡΕΖΕΝΤΑΣ ΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΪΛΙΔΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Μ. ΣΙΔΕΡΗ

Άννα, Γκιζέλα, Βαλεντίνη!
Τρεις γυναίκες,τρεις ζωές!
Ζωές γεμάτες άρωμα ρεζεντάς στο πέρασμα των χρόνων!
Ζωές γεμάτες αγάπη, φιλία, ελπίδα, όνειρα, ανθρωπιά αλλά και δάκρυα, μίσος, ζήλια και πόνο!

Το βιβλίο ξεκινά με την Βαλεντίνη, την απόγονο της Άννας και της Γκιζέλας.
Ξεφυλλίζει το άλμπουμ των αναμνήσεών της και μου αφηγείται τις ζωές τους, αφήνοντας στην ατμόσφαιρα να πλανάται το αγαπημένο άρωμά τους. Με ταξίδεψε μέσα στις σελίδες αφήνοντας μου μικρές δροσοσταλιές ρεζεντάς σε κάθε μία από αυτές!
Η Άννα, μία φτωχή χωριατοπούλα, λίγο έξω από τη Βιέννη, γίνεται η νεράιδα του παραμυθιού για τον Άντον, τον πλούσιο και ευγενή νεαρό της εποχής εκείνης, μία εποχή που πρωτοστατούν οι χοροί σε μεγάλα σαλόνια, μία εποχή που απαγορευόταν να μην ξέρεις να χορεύεις βαλς ζώντας στην Αυστρία!
Αγαπιούνται με αγάπη αγνή και αληθινή, δημιουργούν την οικογένειά τους και ζουν σε μία πόλη ονειρεμένη με ρόδινες νύχτες. Τα παιδιά που αποκτούν έρχονται να πλαισιώσουν τη χαρά και την ευτυχία τους.

Η Γκιζέλα, το τελευταίο παιδί του ζευγαριού, κληρονομεί τον υπέροχο χαρακτήρα των γονιών της. Η απλή και καλόκαρδη αυτή γυναίκα ακολουθεί την αδερφή της στην Ελλάδα σε μία εποχή που τα σύννεφα του πολέμου άρχισαν να εξαπλώνονται πάνω απ τα κεφάλια όλων των λαών, με μία λέξη:Χίτλερ!
Ερωτεύεται και παντρεύεται τον Χρήστο Καλλέργη, έναν γιατρό με αρχές και ιδανικά!
Η ζωή τούς έστησε καρτέρι και τους ένωσε ξέροντας πως είναι ο ένας για τον άλλον το άλλο του μισό.
Παραμένουν μαζί μέχρι το τέλος της ζωής τους πιασμένοι χέρι χέρι, κάτι που τους βοηθάει να διασχίσουν την εποχή της κατοχής ,η οποία είναι γεμάτη αρρώστια, πείνα και θάνατο, καταφέρνοντας να βγουν νικητές. Καρπός του έρωτα τους, η Βαλεντίνη.

Το τέλος του πολέμου τους βρίσκει στη Σπάρτη με την κόρη τους, μεγάλη πια, να έχει φτιάξει τη δική της οικογένεια. Μία κοπέλα μεγαλωμένη με τα ηθικά οικογενειακά πρότυπα να πρωτοστατούν στον χαρακτήρα της. Αξίες που τις μεταδίδει με τη σειρά της στα δικά της παιδιά.
Χόρεψα, τραγούδησα, αγάπησα, πείνασα, αρρώστησα, έκλαψα πάντα πλημμυρισμένη από ένα άρωμα,το άρωμα ρεζεντάς !
Σπουδαίες προσωπικότητες άξιες σεβασμού και προσοχής!

Ένα μυθιστόρημα που με ταξίδεψε με ζεστασιά και με ένα χάδι απαλό και γλυκό!Υπήρχαν στιγμές που συγκινήθηκα πολύ σε στιγμές άσχημες και καταστάσεις τραγικές. Ένα βιβλίο που δένει αριστοτεχνικά την ιστορία με το παραμύθι.
Με όμορφη, γλυκιά και απαλή γραφή, η Ρούλα Σαμαϊλίδου-Βάκου και με χαλαρωτική και συνεχή ροή με μετέφερε σε ένα όνειρο. Μια ιστορία άψογα δεμένη στο χρόνο.
Ένα παραμύθι βγαλμένο μέσα από την ιστορία με πανέμορφες εικόνες άλλων εποχών και κατά συνέπεια, διαφορετικών ανθρώπων από εμάς.
Ένα παραμύθι που μου δίδαξε να μην παρατάω ότι αξίζει, να πολεμάω για τον εαυτό μου και τους αγαπημένους μου. Μου άνοιξε τα μάτια απέναντι στις προκλήσεις και μου έμαθε να τις καλοδέχομαι.
Καλογραμμένο, με απεριόριστη τρυφερότητα αλλά και ρεαλισμό.
Η συγγραφέας συνδύασε και ένωσε άψογα την ιστορία με το παραμύθι και κατάφερε να μου μεταδώσει εκείνες τις εποχές με πλήρη επιτυχία.
Έζησα έντονα όλες τις στιγμές του βιβλίου νιώθοντας μέσα μου τις ηρωίδες σαν τις τρεις εκείνες μοίρες,τις καλές και όμορφες που μου άφησαν φεύγοντας μία ζεστασιά και ένα άρωμα επάνω μου!
Ένα βιβλίο ταξιδιάρικο, αγαπησιάρικο που θα μαλακώσει όλες τις αισθήσεις σας.
Μα πάνω απ όλα θα καταφέρει να εισχωρήσει μέσα σας και θα σας δείξει με άλλη ματιά το δικό σας μέλλον στη δική σας ζωή!
Συγχαρητήρια Ρούλα μου!


Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου